Av- o upp sittningnar ^^


<3
Nu har vi äntiligen fått tillgång till en ridbana :) Har försökt få honom att
dricka i vatten koppen. Om några dag drickar han förhoppningsvis i den.
Det märks att han har stått stilla länge^^ Nu är det plötsligt jobbigat att
stå stilla i gången :P Övade lite Av- o upp sittningar igår. Gick jätte bra (Y)
Stod helt stilla när man satt upp :) Sen testade jag att sitta i dam sitts
och göra lite oljud när jag satt på. Han klarade utan problem :D
Men idag var det lite svårare, tog nästan en kvart att få honom att stå
stilla när jag skulle sitta upp. När jag väl var uppe på honom så ville han
bara springa iväg "/ Så det blev att göra många halv halter och gå över
bommar. När han hade lugnat sej så övade jag på att svänga med
mellan hindrena. Gick super! :D Puss på dej sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0